joi, 19 februarie 2009

Angajament

In primul rand, azi 19 februarie, graffitiul de pe Opera este acoperit cu un strat de vopsea de un verde mai inchis decat cel de fond, ceea ce, daca stau bine si ma uit arata chiar mai urat decat graffitiul de dedesubt.

Imi scria Ioana un comentariu la postul despre supravietuirea la birou, ca ar fi nevoie de un manual pt asa ceva. Am o veste, este suficient un codec. Tocmai ma uit la un film ;)

Cu siguranta starea de buna dispozitie mi se trage de la concediul de o saptamana care incepe maine, in care plec la munte la cursuri de formare.

In al doilea sau al treilea rand, imi iau in scris angajamentul ca de azi (dupa ce m-am indopat cu Mars si gem) sa nu mai mananc ciocolata. Pt o perioada... :)
I must remember "It's food, not love" (quote from Friends, Phoebe's psychiatrist ex-boyfriend).

Propun modelul de mai jos pentru fatada Garii de Nord. Ce ziceti?

Ok, go well! :)

2 comentarii:

eu spunea...

hahaha
deci eu votez pentru!!!!
si pentru codec si pentru a ne lasa de ciocolata (macar pentru o vreme - tocmai am terminat de devorat o Milka Noisette) si mai ales pentru noua imagine a Garii de Nord:))

Salut cu amandoua mainile saptamana de concediu la munte. Si te imbratisez! Foarte pup!

Ioanna spunea...

Draga! Foarte pup si eu pe tine, multumesc pentru sustinere! :)) Cat despre Milka ta...iti spun doar tie, un secret, am terminat pachetul de Biskrem din frigider...doar pt ca plec si sa nu ramana sa se strice :D