luni, 25 august 2008

Sibiu, capitala lui 2007

Si mi-e dor de anul trecut pe vremea asta, cand o-ntindeam la Sibiu la concertul Jethro Tull.
Asa am plecat din Bucuresti... In trenurile spre Sibiu Soarele intalneste Luna.






















Mai jos, fragment de la repetitii. Din pacate in concert a plouat torential si a fugit publicul.
Filmaj amator cu aparatul primit de la Alex.



In restul zilei am facut printre altele, urmatoarele:

Probleme de canalizare in fata scenei. Inadmisibil.


















Senzatie de Zuerich


















Intre Alba si Sibiu


















Just in case (1)


















Just in case (2)


















Dop sau lumina?























Pregnant house


















Now that's what I call enthusiastic travelers


















Cel mai frumos acoperis

2 comentarii:

Alex spunea...

I love Jethro Tull! Shame about the weather...
Bravo pentru "Lampa sau dop"! Se vede ca mergi tinand capul sus :-)
(Printre bunele sfaturi care le-am primit de la maica mea: "Si nu lasa capul pe jos!" Deh, se mai antampla. I can be thick as a brick sometimes! Cat timp nu uit sa-l iau cu mine apoi, tot e bine.) Take care! Alex

eu spunea...

Draga mea, bine ai intrat in lumea blogarelii pentru inceput! O sa te cam "bantui" si ma bucur ca am acest prilej;) Am revenit cu doua seri in urma din luuuunga si generoasa vacanta dar inca nu am reusit sa ma adun. Abia astept sa ne vedem. Te imbratisez, bucurie!