joi, 16 octombrie 2008

Daca as avea mai multi bani...

as pleca sa vizitez lumea
as pleca in decembrie la Viena la o prietena si as putea sa-mi cumpar haine frumoase si accesorii si as aduce cadouri multe celor de acasa (m-am hotarat sa plec oricum, dar cu cheltuieli minime)
le-as cumpara parintilor mei o casa
mi-as cumpara si mie o casa
as canta la vioara de placere pentru ca as avea timp
as merge la festivalurile de jazz din strainatate
as dormi mai mult
mi-as cumpara CD-uri originale
as pune bazele unei clinici de psihoterapie care sa aiba si o camera de 80 de metri patrati, antifonata
as da bani unui teatru ca sa-si faca mai multa reclama
as pune din ei deoparte pentru nunta pe care mi-o doresc
si as mai vrea sa nu am teama ca intr-o zi i-as putea pierde. Pentru ca asta face dintr-un om bogat, un avar.

2 comentarii:

eu spunea...

cu adevarat induiosator. m-am intrebat ce as face eu daca as avea multi bani. si iata ce mi-a trecut prin minte:
mi-as lua o casa
l-as ajuta pe fratele meu sa isi amenajeze casuta la care munceste pe branci de cativa ani
as face in casa alor mei toate modernizarile care ii trec prin minte mamei mele
as duce-o pe mama la cei mai buni doctori posibili
as petrece mai mult timp cu ai mei - cu familia si cu prietenii
as deschide un "fast-food" mic si primitor numai cu mancare naturala, in care sa existe si produse de post si/sau pt vegetarieni, care sa fie primitor, in care sa te poti relaxa/intalni cu cineva drag
as merge mai des la teatru si, din cand in cand, la un concert, un spectacol de balet sau de opera
m-as duce in pelerinaj in Tara Sfanta si Egipt
as calatori de cateva ori pe an in locuri noi
daca as avea bani, n-as mai fi obligata sa muncesc duminica...

Ioanna spunea...

adevarat. cu totii avem diferite vise de viata si dorinte, eu una mi-am promis ca in ceea ce le priveste pe cele realizabile sa nu aman prea mult demersurile :)

... dar e trist ca nici sefii astia nu stiu ca duminica e week-end.

Hugs!